AVAYA IP Office in één oogopslag
Het juiste model voor uw bedrijf U kunt uit verschillende modellen kiezen: er is altijd een IP Office die aan uw behoeften voldoet.
Op de groei gemaakt Capaciteit: 2-360 aansluitingen; tot 192 lijnen; 96/120 T1/E1-lijnen.
Gespreksverwerking en messaging U krijgt dag en nacht ondersteuning voor bellers/klanten, zonder dag en nacht personeel in te zetten. IP Office heeft een uitgebreide selectie messaging, auto-attendant en Interactive Voice Response (IVR)-mogelijkheden. Integreer messaging en geavanceerde gespreksverwerking in uw klantenservice. Verwerk voicemail en e-mail in dezelfde mailbox.
Communicatie met klanten Zet een officieel of informeel klantenservicecentrum op met spraak-, e-mail- en Webchatmogelijkheden. Integreer uw klantendatabase in uw gespreksverwerking. Beheer de kwaliteit van uw interacties met klanten.
Werk op elke plek Geef uw medewerkers alle communicatiemogelijkheden die ze op kantoor hebben, ongeacht of ze thuis, in een hotel of op een andere locatie zijn.
Een complete oplossing voor groepsgesprekken Betaal niet langer voor de diensten van derden voor groepsgesprekken. Gebruik de mogelijkheden voor groepsgesprekken op Web- en audiobasis, die zo eenvoudig op te zetten en te gebruiken zijn.
Veilige, gebundelde communicatie Gebruik IP Office als een beveiligde router met een ingebouwde firewall/VPN. Routeer gesprekken over een managed internetservice (VoIP) en steek de besparingen in uw zak.
Eenvoudige administratie Hulpmiddelen voor administratie die op Windows zijn gebaseerd en via menu's werken, besparen u kosten en tijd.
 

<<< vorige