|
Het juiste model voor uw bedrijf |
U kunt uit verschillende modellen kiezen: er is altijd een
IP Office die aan uw behoeften voldoet. |
Op de groei gemaakt |
Capaciteit: 2-360 aansluitingen; tot 192 lijnen; 96/120 T1/E1-lijnen. |
Gespreksverwerking en messaging |
U krijgt dag en nacht ondersteuning voor bellers/klanten,
zonder dag en nacht personeel in te zetten. IP Office heeft een uitgebreide
selectie messaging, auto-attendant en Interactive Voice Response (IVR)-mogelijkheden.
Integreer messaging en geavanceerde gespreksverwerking in uw klantenservice.
Verwerk voicemail en e-mail in dezelfde mailbox. |
Communicatie met klanten |
Zet een officieel of informeel klantenservicecentrum op met
spraak-, e-mail- en Webchatmogelijkheden. Integreer uw klantendatabase in
uw gespreksverwerking. Beheer de kwaliteit van uw interacties met klanten. |
Werk op elke plek |
Geef uw medewerkers alle communicatiemogelijkheden die ze
op kantoor hebben, ongeacht of ze thuis, in een hotel of op een andere locatie
zijn. |
Een complete oplossing voor groepsgesprekken |
Betaal niet langer voor de diensten van derden voor groepsgesprekken.
Gebruik de mogelijkheden voor groepsgesprekken op Web- en audiobasis, die
zo eenvoudig op te zetten en te gebruiken zijn. |
Veilige, gebundelde communicatie |
Gebruik IP Office als een beveiligde router met een ingebouwde
firewall/VPN. Routeer gesprekken over een managed internetservice (VoIP)
en steek de besparingen in uw zak. |
Eenvoudige administratie |
Hulpmiddelen voor administratie die op Windows zijn gebaseerd
en via menu's werken, besparen u kosten en tijd. |
|